نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 14:34

ستوده نژاد: در کنار باشگاه مس هستیم/ تشکر از مدیر باشگاه مس سونگون بابت حمایت از ورزش استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: از هیات مدیره صنایع مس سونگون و مدیر عامل جوان این باشگاه آقای رسول خطیبی بابت حمایت‌های شان از ورزش استان نهایت تشکر را دارم.

حبیب ستوده نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن تبریک ایام دهه فجر و قهرمانی تیم مس سونگون ورزقان در لیگ برتر فوتسال کشور گفت‌: در ابتدا باید عنوان کنم بسیار خوشحالم که در این بازی تماشاگران حضور داشتند و شاهد حضور هواداران عزیز در سالن مسابقات و استادیوم‌ها هستیم. البته قرار بود این بازی بدون تمشاگر برگزار شود، اما با تلاش مسوولان استانی خصوصا استاندار محترم، مجوز حضور 200 تماشاگر در این بازی داده شد.

وی گفت: پنجمین قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر فوتسال در ایام دهه فجر بسیار لذت بخش بود و امیدوارم روند رو به رشد تیم‌های این باشگاه ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت‌های این باشگاه در رشته‌های دیگر هم باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: جا دارد از اعضای هیات مدیره صنایع مس و آقای رسول خطیبی مدیر عامل باشگاه مس تشکر کنم که زحمات زیادی برای اعتلای ورزش استان کشیدند و باید عنوان کنم اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار باشگاه مس سونگون در تامین امکانات  سخت‌‌افزاری و نرم‌افزای بوده تا این باشگاه بتوانید در مسابقات کشوری حضور موفقیت‌آمیز خود را تداوم بخشد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031514

مهمترین اخبار ایران و جهان: