نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 23:32

رفع موانع و مشکلات ورزشکاران اولویت مسئولان است

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: رفع موانع و مشکلات ورزشکاران و قهرمانان در ابعاد مختلف اولویت و رسالت اصلی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با عرفان محرمی، قهرمان ووشو جهان اظهار کرد: قهرمانان و ورزشکاران میادین بین‌المللی و جهانی سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان ورزش روح تعالی در جامعه است، خاطرنشان کرد: هر جامعه‌ای که در آن پویایی و تحرک به انزوا رانده شود جامعه‌ای خسته و یکنواخت خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل مرتفع کردن مشکلات و موانع ورزشکاران و قهرمانان را در بخش‌های مختلف از اولویت‌های مسئولین دانست و افزود: مهمترین عامل برای رسیدن به قهرمانی توسعه زیر ساخت‌های تخصصی است که به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

قاسمیان از تلاش برای تأمین اعتبارات لازم از محل‌های ملی و استانی برای ارتقای ورزش قهرمانی و پهلوانی خبر داد و گفت: در نشست‌های متعدد با مسئولان ورزش استان و کشور محل تأمین این اعتبارات مشخص می‌شود.

وی داشتن روحیه ایمان، خستگی‌ناپذیری و تقوا در زندگی را از مهمترین خصیصه‌های یک ورزشکار دانست و بیان کرد: هرگاه سه مثلث ایمان، تقوا و دانش کنار هم بوده‌اند موفقیتی بی‌نظیر رقم خورده است.

وی دانش‌آموزان ورزشکار را سرمایه‌های نظام آموزشی عنوان کرد و افزود: در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت چنین جوانان و ورزشکاران امری مهم و ضروری است.

رفع موانع و مشکلات ورزشکاران اولویت مسئولان است

در این دیدار سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: با استعدادیابی درست می‌توان قهرمانان مشهوری همچون صبری، شیرزاد و عرفان محرمی را به جامعه ورزش معرفی کرد.

اکبر ورودی حمایت از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اعلام و خاطرنشان کرد: ووشو جزو رشته‌های اولویت داری است که در عرصه افتخار آفرینی برای ورزش و جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس قهرمانان جهان و المپیکی از شرایط استخدامی برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مسئولان استان و نمایندگان مجلس دغدغه ورزش و جوانان استان اردبیل را دارند که جای قدردانی دارد.

رفع موانع و مشکلات ورزشکاران اولویت مسئولان است

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از ۷۰ درصد زیر ساخت‌های تخصصی در ورزش برای حضور ورزشکاران در تمرینات ورزشی آماده است.

ورودی افزود: پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان در راستای تمرینات بدنسازی در اختیار ورزشکاران و قهرمانان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 923614

مهمترین اخبار ایران و جهان: