نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 17:00

عنایتی: رفتنم از هوادار اشتباه بود/ تغییراتی در تیم نفت داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هوادار تیمی‌ست که خودم ان را تشکیل دادم و اشتباهی از آن کوچ کردم، این تیم مثل خانواده من است، اما فردا تمام تلاشم را می‌کنم تا نفت مسجدسلیمان رو به جلو بازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل تیم هوادار، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم به تیم پرطرفدار، خوب و ریشه‌دار نفت مسجدسلیمان کمک کنم. تمام توان من و مجموعه کار گرفته می‌شود تا شرایط را تغییر دهیم و مطمئنم این اتفاق با کمک همه مسئولان می افتد

وی با بیان این که تیم شرایط خوبی ندارد و از ۱۶ بازی گذشته، ۹ امتیاز گرفته است و این کار ما را سخت می‌کند، افزوذ: اما به آینده امیدواریم. همچنین ۴، ۵ بازیکن به تیم ما اضافه شده‌اند و تلاش می‌کنیم شرایط را تغییر دهیم. به عقب برنمی‌گردیم و جدول را نگاه نمی‌کنیم ولی تا لحظه آخر تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: فوتبالیست‌های خوب و بااستعدادی داریم. در چند روز گذشته خیلی نمی‌توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم ولی تلاش کردیم از نظر روحی روانی شرایط تیم را تغییر دهیم.

وی با بیان این که هوادار تیمی است که خود من آن را تشکیل دادم و می‌دانم چه تیم سرسختی است و فردا چه بازی سختی داریم، عنوان کرد: فردا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که شاید اشتباهی من از آن تیم  کوچ کردم زیرا تمام آن مجموعه مثل خانواده من هستند اما تمان توانم را به کار می‌گیرم تا نفت مسجدسلیمان رو به جلو حرکت کند و به هواداران قول می‌دهم تمام توانمان را بگذاریم تا بازی خوبی ارائه دهیم.

وی بیان کرد: خدا را شکر فردا حضور هواداران را در ورزشگاه داریم و همین باعث می‌شود روحیه و انگیزه بازیکنان بیشتر شود و امیدوارم بتوانیم بعد از بازی هواداران را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

عنایتی گفت: دغاغله ۴ کارته است و او را نداریم. تغییراتی هم در تیم خواهیم داشت. همچنین بازیکنانی از تیم جدا شده‌اند و از کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم. امیدوارم نفت مسجدسلیمان در ادامه مسیر رو به جلویی داشته باشد.

وی عنوان کرد کرد: طی روزهای آینده بازیکنان ورودی و خروجی تیم مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 999614

مهمترین اخبار ایران و جهان: