نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 14:20

اهانت به قرآن بیانگر عمق کینه‌توزی استکبار جهانی به مقدسات اسلامی است

خانه احزاب استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم در چند کشور اروپایی را نشاندهنده عمق دشمنی و کینه‌توزی شیطان صفتان وابسته به سران جهان سلطه و استکبار به ساحت مقدس‌ترین کتاب آسمانی و مقدسات اسلامی برشمرد و آنرا محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خانه احزاب استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم در چند کشور اروپایی را نشاندهنده عمق دشمنی و کینه‌توزی شیطان صفتان وابسته به سران جهان سلطه و استکبار به ساحت مقدس‌ترین کتاب آسمانی و مقدسات اسلامی برشمرد و آنرا محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم در چند کشور اروپایی نشاندهنده عمق دشمنی و کینه‌توزی شیطان صفتان وابسته به سران جهان سلطه و استکبار به ساحت مقدس‌ترین کتاب آسمانی و مقدسات اسلامی بوده و باطن زشت و پلید آنان را به روشنی آشکار می‌سازد. اهانت‌های گستاخانه کشورهای غربی نه تنها موجب ایجاد نفرت و انزجار در بین همه مسلمانان جهان شده بلکه قلب همه موحدان و آزادیخواهان و پیروان ادیان الهی را به درد آورده و متاثر کرده است.
در بیانیه خانه احزاب استان زنجان آمده است: این حرکت‌های مذبوحانه به بهانه آزادی بیان و اندیشه در غرب در کنار مجموعه‌ای از اقدامات سخیف و نابخردانه نظیر انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر رحمت و مهربانی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و مرجعیت شیعه و همچنین اقدام پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست ساختگی و فاقد اعتبار خود؛ قطعا ریشه در استیصال مدعیان دروغین حقوق بشر و شکست دسیسه‌های هژمونی غرب در برابر مکتب تعالی بخش اسلام و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی ایران داشته که به فرموده رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظ الله) «قرآن روزبه روز پر فروغتر شده و آینده از آن اسلام است».  
خانه احزاب استان زنجان ضمن محکومیت این اقدامات گستاخانه و غیر قابل بخشش خواستار محکومیت قاطع آن از سوی مجامع بین‌المللی و رهبران ادیان الهی شده و بر وحدت بیش از پیش دنیای اسلام در برابر نظام سلطه و حامیانش تاکید و مجددا اعلام می‌دارد این قبیل اقدامات ذره‌ای از اراده محکم و آهنین مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی و استان زنجان در دفاع از اسلام و قرآن عزیز و همچنین سپاه مقتدر و خستگی ناپذیر نخواهد کاست. خداوند متعال ارواح طیبه امام خمینی(ره) و همه شهدای عزیز را با ارواح پاک و مطهر اربابشان حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش محشور گرداند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1015014

مهمترین اخبار ایران و جهان: