نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 10:48

آماده‌باش چهارمحال و بختیاری برای مقابله با حوادث ناشی از بارش‌ها

شهرکرد_مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: همه مدیران، مسئولین، فرمانداران، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان در حالت آماده‌باش کامل هستند و وضعیت در سطح استان قرمز اعلام شده است.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ستاد بحران شهرستان‌ها قبل از ورود سامانه به استان تشکیل و تدابیر لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

وی بیان داشت: کلیه مأموریت‌ها و مرخصی‌ها در بازه زمانی فعالیت این سامانه در چهارمحال و بختیاری لغو شده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همه مدیران، مسئولین، فرمانداران، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در حالت آماده‌باش کامل هستند و وضعیت در سطح استان قرمز اعلام شده است و آمادگی کامل و صددرصدی در این راستا وجود دارد.

کیانی افزود: به دلیل محدودیت‌های موجود و حجم گسترده بارش‌ها امکان پوشش صددرصدی به‌صورت هم‌زمان وجود ندارد و از همین‌رو تقسیم کار و اولویت‌بندی برای خدمت‌رسانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت‌بندی ابتدا خدمات‌رسانی به جاده‌های شهری و در مرحله بعد جاده‌ها روستایی و درون‌شهری که توسط شهرداران صورت می‌گیرد، انجام می‌شود.

کیانی تاکید کرد: مشکلات موجود به مرور زمان رفع می‌شود و لازم است در این راستا مردم صبوری کنند تا نیروها بتوانند به خوبی خدمات لازم در این زمینه را ارائه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1035471

مهمترین اخبار ایران و جهان: