نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 16:06

استاندار سمنان: صدور مجوز برای دامداری‌ها تسهیل شود

استاندار سمنان گفت: در راستای صدور مجوز ویژه فعالیت واحدهای تولیدی دامداری در روستاها توسط سازمان حفاظت محیط زیست تسهیل‌گری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: از همه اقشار مردم این استان که در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری با حضور حداکثری خود حماسه آفریدند و دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم بیش از پیش، بار مسؤولیت ما را برای خدمتگزاری به این مردم سنگین‌تر کرده است.

استاندار سمنان بیان کرد: از مجموعه افرادی که در برگزاری نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در تهران اهتمام ورزیدند و موجب شدند تا استان سمنان در این حوزه استان پیشرو باشد، قدردانی می‌کنم.

هاشمی تصریح کرد: در حد مقدور مدیریت بهینه گاز در استان سمنان در اولویت قرار دارد و در صورت قطعی گاز در صنایع، باید اطلاع‌رسانی طبق یک برنامه‌ریزی مدون انجام گیرد.

وی عنوان کرد: استان سمنان استعداد بسیار بالایی در زمینه زنجیره ارزش از تولید تا توزیع دارد که باید در راستای تحقق رشد اقتصادی، به آن توجه ویژه شود.

استاندار سمنان گفت: بانک‌های عامل این استان تاکنون در پرداخت تسهیلات، همراهی مطلوبی داشتند که نیاز است در ادامه نیز این مهم تا پایان سال ادامه یابد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در راستای صدور مجوز ویژه فعالیت واحدهای تولیدی دامداری در روستاها توسط سازمان حفاظت محیط زیست، تسهیل‌گری صورت گیرد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034371

مهمترین اخبار ایران و جهان: