نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 05:00

افزایش درخواست صهیونیست ها برای دریافت تابعیت خارجی

رسانه های صهیونیست از افزایش درخواست در این رژیم برای دریافت تابعیت خارجی جهت انتقال و زندگی در مکانی دیگر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست از افزایش میزان درخواست در این رژیم برای دریافت تابعیت خارجی از سوی شهرک نشینان خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رسانه های صهیونیست روز جمعه اعلام کردند که درخواست صهیونیست ها برای دریافت گذرنامه خارجی جهت انتقال و زندگی در یک مکان دیگر افزایش یافته است.

«لاو بکمن» رئیس یک موسسه صهیونیست به کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که صهیونیست ها از رویدادها در این رژیم در هراس هستند و درصد درخواست ها برای کسب تابعیت خارجی افزایش یافته است.

وی همچنین افزود که اسرائیلی ها در حال سبقت از یکدیگر برای دریافت گذرنامه خارجی هستند چرا که این رژیم دیگر جای مناسبی برای زندگی نیست.

این صهیونیست گفت که شهرک نشینان این سوال را دارند که کجا برای خرید ملک مناسب است و برای سرمایه گذاری کجا می توانند اموالشان را منتقل کنند؟

این در حالی است که «یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پیش از این درباره متلاشی شدن این رژیم از داخل هشدار داد.

بر اساس این گزارش، لاپید روز چهارشنبه گفت: اسرائیل شش ماه دیگر از درون متلاشی خواهد شد و جامعه آن درگیر نفرت از یکدیگر خواهند بود.

این مقام صهیونیست طی سخنانی در کنست رژیم صهیونیستی خطاب به «یاریو لیوین» وزیر دادگستری این رژیم گفت: لیوین، تو مسئول این اوضاع بشمار می‌روی چرا که رئیس کابینه حقیقی تو هستی. مسئول آنچه در حال حاضر رخ می‌دهد تو هستی. ما را با حرف زدن از گفتگو (پیرامون اصلاحات قضائی) احمق فرض نکن وقتی که خودت این قانون را تصویب می‌کنی. دروغ کافی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1055027

مهمترین اخبار ایران و جهان: