نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 16:54

حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اعیاد پیش روی شعبانیه، گفت: حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان در آموزش و پرورش و دانشگاه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر، اظهار کرد: این جوان بهترین الگو برای آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است که باید به درستی معرفی شده و الگو شود تا خروجی دانشگاه‌ها بچه مسلمان باشد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جوانان و استفاده از ظرفیت‌های جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: سالروز ولادت حضرت علی اکبر روز جوان نامگذاری شده است و باید همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر مساله استفاده از ظرفیت جوانان تاکید کرده بر میدان دادن به جوانان پیشرو بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در این ماه، تصریح کرد: روز احسان و نیکوکاری از مناسبت‌هایی است که باید به آن توجه شود و در گرامیداشت این روز صله رحم آن‌هم با توجه به شرایط اقتصادی با دست پر ارزنده است.

وی ادامه داد: روز درختکاری نیز که بعضاً به صورت سمبلیک گرامی داشته می‌شد باید جدی گرفته شو. د زیرا به گفته متخصصان درختان ریه زمین هستند و لازم است به کاشت درخت و نگهداری آن توجه ویژه شود.

آیت الله علما همچنین با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج)، بیان کرد: انتظار فرج که از بالاترین اعمال است باید هدفمند باشد و با بصیرت و آگاهی منتظر واقعی حضرت حجت (عج) بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070271

مهمترین اخبار ایران و جهان: