نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 15:05

وزش شدید باد همراه با غبار در راه همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ضمن صدور هشدار سطح زرد گفت: در اواسط هفته جاری طی ساعاتی باد شدید همراه با پدیده غبار و افزایش ابرناکی در استان به ویژه در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان طی امروز و فردا صاف و آفتابی است اظهار کرد: طی دور روز آینده به ویژه در اواسط روز وزش نسبتا شدید باد محتمل است.

وی با اشاره به اینکه اکثر نقاط استان در سه‌شنبه و چهارشنبه میزبان باد شدید لحظه‌ای همراه با پدیده غبار خواهد بود افزود: با گذر موجی از منطقه و استان، طی ساعاتی باد شدید همراه با پدیده غبار و افزایش ابرناکی در استان به ویژه در نیمه شمالی نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ضمن صدور هشدار سطح زرد یادآور شد: از فردا روند کاهشی دما پدیدار خواهد شد به طوری که رفته رفته بین ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد کاهش دما در پیش است.

وی درباره نوسان دمای هوای همدان اضافه کرد: روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوا در همدان بین ۱۴ و ۳۶ درجه سانتیگراد گزاش شده است.

باقری‌شکیب در پایان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان بهار با ۱۳ درجه سانتیگراد خنکترین ایستگاه و اسدآباد با ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان گزارش شده است.

پایان پیام/89033/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471627

مهمترین اخبار ایران و جهان: