نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 19:07

تردد در کندوان دوطرفه و پُرترافیک است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر تردد در محور کندوان به‌صورت دوطرفه برقرار است ولی در محدوده مرزن‌آباد شاهد ترافیک هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای هراز و کندوان و تردد روان در محورهای سوادکوه و کیاسر شد.

وی گفت: درحال حاضر تردد در محور کندوان به‌صورت دوطرفه برقرار است ولی در محدوده مرزن‌آباد شاهد ترافیک هستیم که پیش‌بینی می‌شود در ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی صفر در جاده‌های شمال تداوم دارد، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ پنج‌شنبه ۲۳ و ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه طی روز‌های پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۲۳و جمعه ۲۴ شهریور ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

وی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه ۲۵، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران بهکصورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ممنوعیت تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: البته شرط اجرای محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمال ترافیک سنگین است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498827

مهمترین اخبار ایران و جهان: