نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 21:56

شعر یکی از ابزارهای اثرگذار در «جهاد تبیین» است

فرمانده سپاه شهرستان بافت با اشاره به اینکه در جنگ روایت‌ها جذاب‌ترین محتوا را کسی تولید کند، برنده است، گفت: یکی از ابزار اثرگذار تبیین، شعر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بافت: مصطفی امام‌بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت امشب در آیین شب شعر ایثار و شهادت اظهار داشت: در جنگ ترکیبی قرار داریم و یکی از زوایای این جنگ، جنگ روایت‌ها است.

وی ادامه داد:  در مقابل جنگ‌ روایت که دشمن به نفع خود می‌خواهد وقایع را روایت کند، باید آگاهی خود را نسبت به مسائل افزایش دهیم.

 فرمانده سپاه شهرستان بافت افزود: سلاحی در مقابل جنگ روایت‌ها داریم، روشنگری و تبیین است و جهاد تبیین وظیفه همه مردم است.

 وی با اشاره به اینکه در جنگ روایت‌ها جذاب‌ترین محتوا را کسی تولید کند، برنده است، تصریح کرد:  یکی از ابراز تبیین، هنر است و باید از هنر استفاده کرد و در هنر اثرگذاری شعر اثر زیاد است.

 حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه بافت نیز اظهار کرد:  دشمن تصور نمی‌کرد که خرمشهر را از دست بدهد و این معنویات بود که موجب شد این شهر آزاد شود.

پروانه دهقانی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافت نیز با بیان اینکه شعر به مانند یک رسانه است، اظهار داشت: سوم خرداد و فتح خرمشهر از بزرگترین حماسه‌های کشور است و هنرمند باید حماسه کشور خود را به  ملل انتقال دهد و هنر جنگ را جاودانه کند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1242771

مهمترین اخبار ایران و جهان: