نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 15:26

۶ طرح توزیع برق دزفول بهره برداری یا کلنگ زنی شد

دزفول- به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد، طی آئینی ۳ طرح توزیع برق در شهرستان دزفول بهره برداری و عملیات اجرایی ۳ طرح دیگر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر توزیع برق شهرستان دزفول صبح امروز دوشنبه در آئین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح‌ها که در شهر منتظران برگزار شد، اظهار کرد: امروز طرح تبدیل سیم مسی و آلومینیومی فرسوده شهر منتظران به کابل خودنگه دار با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و هشت کیلومتر وسعت آغاز شد که پیش بینی می‌شود تا پایان خردادماه امسال این طرح تکمیل شود.

علیرضا شرف آبادی عنوان کرد: فیدر جدید ایستگاه مدرس با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، بهسازی ۱۰ روستا در نقاط مختلف شهرستان دزفول با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، نصب ۲۹ دستگاه ترانس برای رفع افت ولتاژ با صرف اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی افزود: همچنین امروز تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار شهر منتظران به طول هشت کیلومتر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال آغاز شد.

شرف آبادی بیان کرد: عملیات برق‌رسانی به پنج روستای فاقد برق بخش شهیون به طول ۱۰ کیلومتر با ۱۴۰ میلیارد ریال، برق‌رسانی به مسکن مهر زیباشهر به طول یک هزار و ۱۰۰ متر و صرف ۲۷ میلیارد ریال از امروز آغاز شد که برای اجرای این طرح‌ها ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1230327

مهمترین اخبار ایران و جهان: