نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 15:07

دشمن می‌خواهد ایران را در مقابل ایران قرار دهد

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن امروز تصمیم گرفته ایران را در مقابل ایران قرار دهد تا وحدت داخلی را بشکند، شکافت‌های قومی را تقویت بخشد و اقشار و اصناف و زنان و دختران را با شعارهای تو خالی رودرروی اسلام قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد روز دانشجو را چراغ راه جنبش‌های دانشجویی دانست و گفت: دانشجو موذن جامعه و جهت دهنده جامعه به شعائر دینی و مبارزه کننده با بدخواهان است زیرا که دانشجویان از این جامعه‌‌ اسلامی‌اند پس مشکلات جامعه و کمرنگ بودن شعائر اسلامی جامعه را مطالبه می‌کند.

امام جمعه شهرکرد افزود: ایران روزگاری چهارراه امن برای استکبار بود و امروز این مکان امن را از دست داده‌اند و مهم‌تر از آن این است که امروز جمهوری اسلامی پر قدرت‌تر از قبل راه رشد و تعالی را ادامه می‌دهد تا به قدرت جهانی تبدیل شود، لذا آمریکا بزرگترین چالش خود را در ایران جست‌وجو می‌کند، چرا که می‌دانند آنچه که آن‌ها را به افول کشانده همین جمهوری اسلامی ایران است،پس راه‌های گوناگون مبارزه با ایران را تجربه کردند و به نتیجه نرسیده است.

دشمن می‌خواهد ایران را در مقابل ایران قرار دهد

نکونام گفت: امروز تصمیم گرفتند ایران را در مقابل ایران قرار دهند تا وحدت داخلی را بشکنند، شکاف‌های قومی را تقویت بخشند و اقشار و اصناف و زنان و دختران را با شعارهای تو خالی رودرروی اسلام قرار دهند و این در حالی است که کارنامه خودشان بسیار سیاه است.

وی افزود: این قوم داعش را ایجاد کردند که بدترین رفتار خشن را با زنان اعمال کردند که اگر به کمک شهید سلیمانی شر دشمن در سوریه کم نشده بود الان بدترین اتفاقات در عراق صورت می‌گرفت و اکنون ایران مورد توجه قرار می‌گرفت که البته هدفشان هم همین بود و به لطف خداوند به نتیجه نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مساجد را در یابید و آن‌ها را از غربت در آورید، نگذارید برنامه‌های دینی کمرنگ و در حاشیه قرار گیرد بلکه رضایت پروردگار را در رأس امور قرار دهید.

مسجد را پایگاه رشد تربیت نسل جوان و پایگاه تعالی بخش جامعه بدانید

نکونام با بیان اینکه سعی کنید مسجد محوری شکل بگیرد و مسجد را پایگاه رشد تربیت نسل جوان و پایگاه تعالی بخش جامعه بدانید، توضیح داد: در خلال طرحی که هر هفته به مساجد شهر سرکشی می‌کنیم، مردم مسائل و دغدغه‌هایی را در این جلسات مطرح می‌کنند اما بسیاری از این مشکلات جزئی و شدنی است.

وی ادامه داد: وظیفه مسئولان شهرستان این است که مرتب به گوشه و کنار شهر سرکشی کنند و قبل از بیان مردم، مشکلاتی را که نه اعتبار زیاد و نه زمان زیادی لازم دارند را با برنامه‌ریزی و مدیریت درست انجام دهند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 893071

مهمترین اخبار ایران و جهان: