نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:57

دعوت امام جمعه کرمانشاه از دانشگاهیان برای حضور فعال در جهاد تبیین

امام جمعه کرمانشاه با دعوت از دانشگاهیان برای حضور فعال در جهاد تبیین، گفت: از اساتید و دانشجویان می‌خواهم در عظمت و اهمیت جهاد تبیین ورود کرده و این موهبت بلند مقدار را برای همگان و آحاد جامعه روشن کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طرح توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با عنوان حلقه‌های میانی (حامیم ۲) با حضور ۲۵۴ شرکت کننده در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت حضرت امام سجاد(ع)، اظهار کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) تبیین گران رسالت عاشورا بودند و اگر وجود شریف آن بزرگان نبود عظمت نهضت امام حسین(ع) به امروز نمی‌رسید.

وی با مهم دانستن عنصر دین، تصریح کرد: دین یک حقیقت بیشتر نیست و این حقیقت بزرگ از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون فقط یک مورد است که همانا آن، تسلیم بودن در برابر خداو احکام نورانی آن است.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص ضرورت و اهمیت تبیین، یادآور شد: باید این عظمت را تبیین کنیم تا همگان بدانند به چه قیمتی ما در این جایگاه قرار گرفته‌ایم، یعنی در قبل از انقلاب اسلامی چگونه بوده‌ایم و امروز چگونه هستیم.

وی با دعوت از دانشگاهیان برای حضور فعال در جهاد تبیین، تصریح کرد: از اساتید و دانشجویان می‌خواهم در عظمت و اهمیت جهاد تبیین ورود کرده و این موهبت بلند مقدار را برای همگان و آحاد جامعه روشن کنید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437871

مهمترین اخبار ایران و جهان: