نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 19:28

بازدید «خالد البطش» از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی

«خالد بطش» عضو ارشد و از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز پنجشنبه 1 تیرماه 1402، «خالد بطش» عضو ارشد و از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی بازدید کرد.

خالد البطش در پایان بازدید از موزه مقاومت گفت: این مجموعه یادبود بزرگی است درباره جبهه مقاومت و علی الخصوص مساله فلسطین در مقابل سلطه آمریکا به طور عام و سلطه رژیم صهیونیستی به طور خاص و بر وحدت امت اسلام تأکید می کند و اینکه فقط با مقاومت و وحدت می توانیم به حقوق خود دست پیدا کنیم، نه با تسویه حساب سیاسی و نه با فتنه مذهبی و قومی. 

وی با تاکید بر حفظ وحدت در میان امت های اسلامی گفت: این مجموعه نقش بسزایی در جهت ارتقای سطح بینش جوانان امت اسلامی اعم از عرب و فارس دارد و جوانان ملت های مسلمان بایستی بدانند که مسائل بزرگی که در مواجهه با امت اسلام قرار دارد جز با وحدت، همکاری و با کار مشترک در مجامع انسانی که در صدر آن قضیه فلسطین است قابل حل نیست.


موزه و سراسرنمای مقاومت که بخشی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشد، بر پایه سناریو روایت مقاومت در برابر نظام سلطه بر مبنای اندیشه های انقلاب اسلامی شکل گرفته است. این مجموعه در امتداد و بر مبنای انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس، جریان‌های  مقاومت در سراسرعالم را روایت می کند.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1302771

مهمترین اخبار ایران و جهان: