نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 11:28

این روزها فلسطین پاره تن اسلام، زخمی است

فرماندار پاوه گفت: این روزها پاره تن اسلام که فلسطین باشد، زخمی است. متأسفانه زنان و کودکان این دیار حال خوبی ندارند، اگر به عنوان مسلمان امکان حضور و کمک‌رسانی در صحنه را نداریم، حداقل می‌توانیم با آن‌ها همدردی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه‌ای که به منظور گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هشتم آبان‌ماه در تاریخ پاوه و مبارزات انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد، یاد و خاطره شهدایی که در حمله تعدادی از مزدوارن پهلوی به شهادت رسیدند؛ گرامی می‌داریم.

وی تقدیم ۶۰۴ شهید گلگون‌کفن را به همراه تعداد زیادی جانباز، آزاده و ایثارگر را نشان از مقاومت و رشادت‌های مردم پاوه دانست و گفت: نامگذاری موشکی به نام پاوه نشان از جایگاه پاوه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار پاوه یادآور شد: ١٣ آبان‌ماه به دلیل وقایع مهمی از جمله تبعید حضرت امام به ترکیه در سال ۱۳۴۳ به سبب مبارزه با لایحه کاپیتولاسیون، شهادت جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان جلوی درب دانشگاه تهران سال در ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ روز ملی با استکبار جهانی نامگذاری شده و ان‌شاءالله و با حضور خود در راهپیمایی ١٣ آبان بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و استکبار جهانی فریاد خواهیم زد.

وی تصریح کرد: این روزها پاره تن اسلام که فلسطین باشد، زخمی است و متأسفانه زنان و کودکان این دیار حال خوبی ندارند، اگر به عنوان مسلمان  امکان حضور و کمک‌رسانی در صحنه را نداریم، حداقل می‌توانیم با آن‌ها همدردی کنیم.

حیدری با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست در حق مردم مظلوم فلسطین، گفت: اسرائیل غاصب گذرگاه فلسطین را بسته تا کمک مردمی دیگر کشورها به دست مردم مظلوم غزه نرسد؛ امروز مردم فلسطین در حالی شاهد زخمی شدن کودکان و اعضای خانواده خود هستند که دارویی برای درمان آن‌ها در دسترس ندارند؛ رژیم صهیونیستی آب و برق آن‌ها را هم قطع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه جامعه جهانی با استانداردهای چندگانه خود در برابر این جنایات سکوت کرده است. چشم و گوش خود را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند و مردم فلسطین را که از آب و خاک خود دفاع می‌کنند به عنوان جنایتکار معرفی می‌کنند.

حیدری تصریح کرد: یقین داشته باشید خون کودکان بیگناه، طفل‌های معصوم و تمام شهدای غزه بی‌تقاص نخواهند ماند و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک توسط مجاهدان جبهه مقاومت انتقام سختی از جنایتکاران صهیونیستی گرفته خواهد شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556271

مهمترین اخبار ایران و جهان: