نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 11:28

خروش مردم گنبدکاووس درپی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی

مردم گنبدکاووس صبح امروز با تجمع در میدان مرکزی شهر، انزجار و نفرت خود را نسبت به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست اعلام کرده و این حرکت ضدانسانی و کودک‌کش رژیم غاصب را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه گنبدکاووس، با شنیدن خبر حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعدانی در میدان مرکزی شهر تجمع کرده و انزجار خود را نسبت به این حمله وشیانه و فجیع اعلام کردند.

مردم گنبدکاووس علیرغم ساعت کاری و داشتن مشغله کاری زیاد، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین در میدان مرکزی تجمع کردند و با این تجمع بزرگ خود اعلام کردند که مردم فلسطین تنها نیستند و ایرانیان از این ملت مظلوم حمایت و دفاع خواهند کرد.

* حمله وحشیانه رژیم غاصب، اقدامی غیرانسانی است

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس که در جمع مردم و در این تجمع حضور داشت، گفت: این حملات و حرکت‌های فجیعانه رژیم غاصب نشان می‌دهد، عمر رژیم غاصب به سر رسیده و بزودی شاهد سرنگونی کامل این رژیم غاصب کودک‌کش خواهیم بود.

مهدی دهرویه اظهارکرد: قلب همه مسلمانان جهان از این حمله وحشیانه رژیم غاصب به بیمارستان المعمدانی جریحه‌دار شد و امید داریم کشورهای اسلامی از خواب غفلت بیدار شده و به حمایت از این مردم مظلوم بپاخیزند.

وی تصریح کرد: این حمله غیرانسانی و غیرارزش‌های انسانی است و در جهان سابقه ندارد که انسان‌های بیمار،کودکان بی‌دفاع و زنان بیگناه در بیمارستان بشهادت برسند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542027

مهمترین اخبار ایران و جهان: