نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 15:48

دشمن در 11 اسفند در ایران به دنبال چیست؟

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیشرفت استان جز با همکاری و تعامل فعالان بازار ممکن نیست، گفت:مردم ایران در معرض یک آزمون جدی قرار گرفته و دشمن تمام توان و رسانه هایش را جمع کرده که انتخابات 11 اسفند کم رونق شود که این توطئه نیز نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در جمع فعالان اقتصادی و بازار با وی اظهار کرد: مردم ایران در معرض یک آزمون جدی قرار گرفته و دشمن تمام توان و رسانه هایش را جمع کرده که این انتخابات کم رونق شود که این توطئه نیز نقش بر آب خواهد شد.

وی خطاب به حاضران اضافه کرد: برای خلق این حماسه، شما به عنوان گروه مرجع اثرگذار و جریان ساز هستید.

رحمتی ادامه داد: بر این اساس باید به رسالت دینی و شرعی تان عمل کنید و در زمینه آگاهی دادن به مردم هر چه در توان دارید، به کار گیرید. 

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی اضافه کرد: دولت مجری قوانین مجلس است و هر چه انتخاب و مجلس قوی داشته باشیم، کشور قدرتمند و مقتدرتر خواهد بود. 

وی بیان کرد: شما از جنس مردم و خود مردم هستید و نفوذتان بیشتر از مسوولان است.

وی افزود: امیدوارم بازار تبریز در انتخابات پیش رو نیز مانند کارنامه تاریخی خود، پیشگام و نقش آفرین باشد. 

رحمتی اضافه کرد: بصیرتی که در آذربایجان سراغ داریم، انتظار می رود که در انتخابات اسفند ماه نیز مردم با مسوولیت پذیری و هوشمندی و غیرت حماسه خلق کنند. 

وی گفت: قبل از انتخابات، راهپیمایی ۲۲ بهمن را داریم که انتظار می رود در جشن ۴۵ سالگی انقلاب، حضور پرشوری داشته باشیم و این یوم‌الله را به جشن وحدت و مهربانی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: بازار تبریز در معیشت مردم نقش اساسی دارد و بازار با اقدامات خاصی مانند تخفیف و تعدیل قیمت می تواند به تسهیل معیشت مردم کمک‌ کند. 

استاندار آذربایجان شرقی افزود: تمام تلاش دولت این است که ثبات اقتصادی را حفظ کند. 

وی بیان کرد: دشمن باز توطئه کرده بود و می خواست نوسانی در بازار ایجاد کند که با تلاش دولت خنثی شد، در حالی که نقش دلار در بازار ما از دو سه درصد بیشتر نیست. 

وی تاکید کرد: باید با تعامل و هم افزایی بازار و دولت، زمینه راحتی خیال مردم عزیز را در آستانه عید فراهم کرد؛ بازاریان عزیز در نظارت و کنترل بازار نیز نقش مهمی دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665271

مهمترین اخبار ایران و جهان: