نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 09:49

واگذاری هزار و ۴۰۰ قطعه زمینِ طرح نهضت ملی مسکن در جاجرم

فرماندار جاجرم گفت: در حوزه نهضت ملی مسکن تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ قطعه زمین به تعاونی‌های مسکن، بنیاد مسکن و متقاضیان فردی در شهرستان واگذارشده است.

به گزارش خبرنگار فارس از جاجرم، مصطفی حاج زاده، فرماندار جاجرم در جشن عید تا عید که با حضور خانواده مددجویان بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: جاجرم در مسیر توسعه قرار گرفته و با همدلی و هم افزایی مدیران و مردم این راه ادامه دارد به طوری که در در حوزه نهضت ملی مسکن تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ قطعه زمین به تعاونی‌های مسکن، بنیاد مسکن و متقاضیان فردی در شهرستان واگذار و بیش از ۲۲۰ هکتار زمین به محدوده شهر جاجرم الحاق شده است که پس از طی مراحل قانونی به زودی به سایر متقاضیان مسکن در جاجرم زمین واگذار خواهد شد.

وی گفت: اقدامات شاخصی در سطح ملی، استانی و شهرستانی انجام شده ویکی از حوزه‌هایی که دولت می‌تواند به آن افتخار کند حوزه نهضت ملی مسکن است.

فرماندار جاجرم در حوزه مسکن روستایی نیز افزود: در دوسال اخیر قریب به ۳۰۰ واحد منزل روستایی بازسازی یا احداث شده است.

حاج زاده ادامه داد: پروژه ساختمان در حال احداث بهزیستی که چندین سال به صورت نیمه تمام رها شده بود با تخصیص اعتبار هم اکنون در حال انجام و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار جاجرم تصریح کرد: حوزه آب نیز یکی از چالش‌های شهرستان در سالهای گذشته بوده که خوشبختانه پس از دو سال پیگیری مجوز تخصیص سد نیلوفر سنخواست اخذ شد.

 وی افتتاح ۷ باب مدرسه، ۳ زمین چمن مصنوعی و ۲ باب نماز خانه در مدارس سطح شهرستان جاجرم را از جمله دستاوردهای ارزشمند در حوزه آموزش وپرورش در دو سال اخیر دانست و ادامه داد: در ماه‌های اخیر دشمن به دنبال سیاه نمایی بوده و تلاش کرده تا حضور مردم را در پای صندوق های رای کمرنگ کند اما مردم با بصیرت و درایت خود قطعا نقشه‌های آنان را نقش برآب خواهند کرد و مردم شهرستان جاجرم نیز  در انتخابات‌های گذشته نشان داده‌اند که پای کار انقلاب هستند و در انتخابات ماه آینده نیز حضور پرشوری خواهند داشت

پایان خبر/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655327

مهمترین اخبار ایران و جهان: