نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 18:24

افتتاح بیش از ۱۶۸ میلیارد پروژه محرومیت‌زدایی دهه فجر در جنوب استان کرمان + تصاویر

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب بیش از ۱۶۸ میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان منوجان با حضور سردار نظری فرمانده سپاه استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان منوجان با اعتبار 168 میلیارد و 400 میلیون ریال با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

بهره برداری از یک پروژه آب‌رسانی، افتتاح سالن ورزشی بدن سازی و پرورش اندام شهرستان منوجان با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان، افتتاح یک باب مدرسه، 30 خانه سنتی، ساخت و تعمیر تعداد هشت باب خانه، احداث یک باب خانه عالم برای مسجد از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان منوجان بود.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح این پروژه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان منوجان یک پروژه آب‌رسانی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه بیش از 9 هزار نفر از مردم 10 روستا در قالب 2 هزار خانوار از نعمت آب سالم آشامیدنی بهره‌مند شدند، گفت: افتتاح یک باب مدرسه، 30 خانه سنتی، ساخت و تعمیر تعداد هشت باب خانه، احداث یک باب خانه عالم برای مسجد را از دیگر پروژه‌های سپاه به مناسبت این ایام الله دهه فجر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از تکمیل و بهره‌برداری قرارگاه عملیات جهادی این منطقه که چند شهرستان را پوشش می‌دهد، به همراه چهار پایگاه مقاومت و یک سوله ورزشی صالحین خبر داد و گفت: همچنین یک سوله هزار متری 9 دی که کار تعمیرات آن تمام شده، برای استفاده مردم آماده شده است و باشگاه بدنسازی را هم، دوستان ما تغییر کاربری داده‌اند و آن برای خواهران و برادران شهرستان منوجان آماده کردند که در خدمت آن‌ها قرار گیرد.

وی با اعلام این‌که نهضت خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد و ما پروژه‌های دیگری را در شهرستان منوجان و شهرستان‌های جنوبی داریم، بیان کرد: تا انتهای سال این پروژه‌ها را افتتاح خواهیم کرد و در سال آینده هم برای این مناطق برنامه داریم، مخصوصاً پروژه‌های آب‌رسانی، مسکن محرومین، راه و جاده‌های روستایی را با کمک دستگاه اجرایی و فرمانداران انجام می‌دهیم.

استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , دهه فجر انقلاب اسلامی ,

انتهای پیام/511/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1656127

مهمترین اخبار ایران و جهان: