نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 16:50

پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

معاون اول رئیس جمهور در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی، گفت: تلاش های ارزنده ایشان در تقویت جبهه مقاومت، در یاد‌ها زنده و جاری و برای همه عاشقان جهاد و شهادت، الگویی به یادماندنی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در‌ پیامی درگذشت زین العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

این پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

خبر درگذشت استاندار خدوم و سردار پرافتخار مرحوم زین العابدین رضوی خرم، استاندار محترم آذربایجان شرقی موجب تاثر و تالم اینجانب و همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس، در طول دوران جنگ تحمیلی، با قبول مسئولیت‌های مهم و پس از آن در دولت مردمی با کار شبانه روزی در استانداری آذربایجان شرقی و حتی در روزهای اوج بیماری، نهایت اخلاص و ایثار را در عرصه خدمت به هموطنان تبلور بخشید.

تلاش های ارزنده ایشان در تقویت جبهه مقاومت، در یاد‌ها زنده و جاری و برای همه عاشقان جهاد و شهادت، الگویی به یادماندنی است.

همت والای ایشان در کسوت استاندار نیز یقینا الگویی برای همه خدمتگذران دولت سیزدهم خواهد بود.

اینجانب فقدان این مدیر دولت مردمی را به خانواده معزز آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای وی علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.


 محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

گفتنی است؛ زین العابدین خرّم در سال ۱۳۴۵ در شهرستان شاهین‌دژ استان آذربایجان غربی متولد شد، او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک بوده و از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت می‌باشد و مراتب فرماندهی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را طی کرده بود.

زین العابدین خرّم، فرماندهی لشکر عاشورا را قبل از سمت استانداری آذربایجان‌شرقی بر عهده داشته و در مبارزه با مفاسد اقتصادی، احیاء صنایع و پیگیری مشکلات اصناف و کارگران، افتتاح طرح‌های عمرانی، زیرساختی و محرومیت‌زدایی نقش آفرینی داشته است.

به گزارش فارس، ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ هیأت دولت به زین العابدین خرّم رضوی برای استانداری آذربایجان‌شرقی رأی اعتماد داد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643771

مهمترین اخبار ایران و جهان: