نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 20:01

برف‌روبی بیش‌از ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از برف‌روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان طی ۲۴ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از برف روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی طی ۲۴ ساعته گذشته خبر داد.

وی اظهار داشت: پیرو بارندگی ها در شبانه روز گذشته با برف روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از راههای مواصلاتی استان توسط ۴۰ نفر از نیروهای راهداری شاهد تردد روان در کلیه محور ها بودیم.

دست‌نشان با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های ماکو، قره ضیاالدین، شوط، آواجیخ، چالدران، خوی و مسیر پایانه‌های مرزی رازی و سرو گفت: با توجه به بارش سنگین برف و با تلاش راهداران استان با استفاده از ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و نزدیک به ۹۰ تن شن‌و ماسه مصرفی،  هیچ انسدادی در محورهای مواصلاتی طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام نشده وهم اکنون جوی آرام در این محور ها حاکم است.

وی خاطر نشان کرد: کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

دست نشان یاد آور شد: در زمان بارش برف هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608652

مهمترین اخبار ایران و جهان: