نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 17:07

قدرت امروز جبهه مقاومت، مرهون شهید سلیمانی است

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: شهید سلیمانی بدون شک شهید راه قدس است و تحول امروز جبهه مقاومت به لحاظ کمی و کیفی و گسترده مرهون رشادت‌های این دلاورمرد تاریخ است..

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه ؛ حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آئین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد : مکتب حاج قاسم در اعماق وجود این ملت موج می‌زند و امسال سالگرد این شهید عزیز با ورود به سومین ماه عملیات طوفان الاقصی همزمان شده و این همزمانی بسیار مهمی است.
 
وی تصریح کرد: شهید سلیمانی بدون شک شهید راه قدس است و تحول امروز جبهه مقاومت به لحاظ کمی و کیفی و گسترده و چشمگیر که در جهان اسلام بوجود آمده مرهون رشادت‌های این دلاورمرد تاریخ است.
 
خطیب جمعه تربت‌حیدریه افزود: جبهه مقاومت در هنگامه نبرد قهرمانانه ملت فلسطین و رزم هوشمندانه حزب الله لبنان و مبارزه انصار الله یمن و سایر جبهه‌های مقاومت تحول بنیادی را در مبارزه حق علیه باطل ایجاد کرده و به تعبیری عملیات طوفان الاقصی گویای این حقیقت است که پیروزهای نیروهای مقاومت مرهون شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی است.
 
معلمی بیان کرد: رژیم موقت صهیونیستی این وحدت و اتحاد را نمی‌تواند تحمل کند و لذا به دنبال بر هم زدن این اتحاد است و عملیات‌های کورکورانه و حذف فیزیکی نیروهای دلیر سپاه قدس سردار شهید سید رضی موسوی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
 
وی در بخشی دیگر به حماسه نهم دی ۸۸ اشاره کرد و افزود: مردم در نهم دیماه در مقابل کسانی که آرمانهای‌ انقلاب و نظام را قبول نداشتند، ایستادند و دشمنان انقلاب را مایوس کردند.
 
امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: نهم دی ۸۸ دوست و منافق را در داخل کشور تشخیص داد و کسانی که خودشان را پیشرو انقلاب و همه کاره نظام می دانستند در این ازمون مردود شدند.
 
وی بیان کرد: همه احزاب و گروه‌هایی که در هشت ماه فتنه کنار دشمن قرار گرفتند، مردود شدند، لذا نهم دی باید در اذهان بماند و همه این تبیین‌‌ها وظیفه کسانی است که هنر، قلم، رسانه و تریبون دارند تا درس‌ها و عبرت‌ها را برای مردم بیان کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619908

مهمترین اخبار ایران و جهان: