نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 11:48

دومین جشنواره سرود کانون پرورش فکری قم برگزار می‌شود

مرحله استانی دومین جشنواره‌ی ملی سرود آفرینش یکشنبه 15 بهمن‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکشنبه 15 بهمن‌ماه سالن اجتماعات مرکز شماره ۹ قم میزبان بیش از 20 گروه سرود استان خواهد بود تا مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» برگزار شود.

این جشنواره با هدف عمومی‌سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه و همچنین فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه با موضوعات ملی و آیینی شامل: سرزمین من (ایران، وطن ، پرچم و ... )، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام‌آوران (شخصیت‌های تاریخی و انقلابی)، مراسم و مناسبت‎های ملی و آیینی و آزاد برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره شامل گروه‌های متشکل از اعضای مراکز کانون و همچنین گروه‌های آزاد از گروه‌های سرود  فعال در مدارس، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و.... در مقطع سنی ۷ تا ۲۲ سال خواهند بود.

افتتاحیه این رویداد ساعت 8 صبح خواهد بود و گروه‌های شرکت‌کننده در دو نوبت صبح و عصر به اجرای برنامه خواهند پرداخت و پس‌ازآن از ساعت 19 مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان برگزار خواهد شد.

این جشنواره در مرکز شماره 9 کانون پرورش فکری استان قم واقع در شهرک قدس، ابتدای خیابان هدایت برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان بلامانع می‌باشد.

پایان پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658708

مهمترین اخبار ایران و جهان: