نیوز سیتی!
27 بهمن 1402 - 22:31

ثبت ۱۱۱ میلی‌متر بارندگی در رومشکان لرستان/ برف محورهای دلفان را دوباره مسدود کرد

فرماندار رومشکان با اشاره به ثبت ۱۱۱ میلی‌متر بارندگی در این شهرستان از افزایش ۱۳ میلی‌متری بارندگی در رومشکان خبر داد.

حجت‌الله نصیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت بارندگی در رومشکان، اظهار داشت: 111 میلی‌متر بارندگی طی 57 ساعت اخیر در این شهرستان ثبت شده‌است.

او با تأکید به افزایش 13 میلی‌متری بارندگی در رومشکان نسبت به سال گذشته، افزود: محورهای روستایی، اصلی و فرعی این شهرستان باز و تردد برقرار است.

فرماندار رومشکان با اعلام آب‌گرفتگی در برخی از مناطق روستایی، عنوان کرد: آب‌های سطح جاده‌های این شهرستان با تلاش راهداران، دهیاران، شهرداری و امدادگران هم‌اکنون جمع‌آوری شده‌است.

او با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی در این لحظه در رومشکان گزارش نشده‌است، بیان کرد: ریزش سنگ در برخی از محورهای این شهرستان پاک‌سازی شده‌است.

انسداد دوبارۀ محورهای دلفان

اصغر قهرمانی، فرماندار دلفان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بارش برف این شهرستان در عصر امروز ادامه یافت و برخی از محورهای روستایی را دوباره مسدود کرد.

او با بیان اینکه بارش برف راه 150 روستای دلفان را در امروز مسدود کرد، افزود: بیشتر این محورها با تلاش راهداران بازگشایی شده بود، اما  بارش برف دوباره محور 20 روستا را مسدود کرد.

فرماندار دلفان، عنوان کرد: جاده‌های اصلی این شهرستان تا این لحظه باز است و رانندگان برای تردد در محورها به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

 سامانۀ بارشی اخیر اواخر امشب از جو لرستان خارج می‌شود، اما بارندگی‌های رگباری و موقت در این استان تا روز دوشنبه به‌دلیل رطوبت بالا ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ 644

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671652

مهمترین اخبار ایران و جهان: