نیوز سیتی!
27 بهمن 1402 - 13:01

تظاهرات گسترده مردم صعده یمن در حمایت از غزه

مردم صعده یمن این هفته نیز با شعار «تا پیروزی در کنار مردم غزه ایستاده‌ایم» به خیابان‌ها آمدند و همبستگی مجدد خود را با ملت فلسطین اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان یمنی امروز جمعه در استان «صعده» واقع در شمال غربی یمن با شعار «تا پیروزی کنار غزه ایستاده‌ایم» اقدام به برگزاری راهپیمایی گسترده کردند.

  در این راهپیمایی، شهروندان یمنی با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی حمایت خود را از ملت فلسطین تا تحقق پیروزی در غزه اعلام کردند.

.

شهروندان یمن با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کرده و از ملت‌های عرب، مسلمان و همه آزادگان جهان خواستند برای توقف تجاوز صهیونیست‌ها به رفح با حمایت آمریکا و غرب وارد عمل شوند.

در این راهپیمایی باشکوه مردم صعده از مواضع کشورهایی که از مشارکت با آمریکا و انگلیس در تجاوز به مردم یمن خودداری کردند، تمجید کردند.

در بیانیه امروز مردم یمن آمده است: از مردم عرب، مسلمان و همه آزادگان جهان می خواهیم که کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت های که حامی آن‌ها هستند را تحریم کنند.

مردم یمن عملیات‌های فزاینده مقاومت فلسطین، عراق و لبنان را تبریک گفته و از عملیات‌های نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی حمایت کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671508

مهمترین اخبار ایران و جهان: