نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 21:21

نوعروسان در تنگستان جهیزیه گرفتند

بوشهر- همزمان با دهه مبارک فجر، جهیزیه ۱۴ نوعروس تحت حمایت کمیته‌امداد تنگستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان عصر یکشنبه در این آئین اظهار داشت: از شاخص‌ترین و بارزترین ویژگی‌های مولا علی (ع) از خودگذشتگی، انفاق و کمک به ایتام و دیگران بود.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین استفاده‌ای که ما از روز میلاد بزرگ امیرالمومنین باید داشته باشیم، الگوگیری و پیروی از منش، اخلاق و سیره مولا علی (ع) است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه حکومت اسلامی خدمت به مردم است؛ خدماتی که مرحوم امام (ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و همه خادمان در این چهل و اندی سال به نظام و مردم کرده‌اند، خیلی ارزشمندتر و بزرگ‌تر از تمام اقدامات حکومت‌های گذشته از ۲۵۰۰ سال پیش است.

اختصاص ۲ سالن رایگان برای جشن ازدواج

وی ضمن اشاره به اینکه جوانان نسل امروز گذشته کشور را ندیدند و ممکن است مشکلات پیش از انقلاب را متوجه نباشند، تصریح کرد: ببینید در همین دولت فعلی چه اقدامات بزرگی در حوزه مسکن و اشتغال جوانان انجام شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: ما باید قدردان این موهبت بزرگ به عنوان داشتن حکومت اسلامی باشیم. سال‌ها است که دشمنان برای نابودی این حکومت نقشه کشیده و توطئه می‌کنند، ولی باز هم در همه مسائل به برکت نظام اسلامی و ایثارگران نظام، شاهد توفیقات بیشتر هستیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر ازدواج آسان و دستورات ریاست جمهور و برنامه‌ریزی دولت در این خصوص، یک سری اقدامات برای کمک به این مقوله مهم را در نظر گرفتیم؛ ۲ سالن در سطح شهرستان برای برگزاری مراسم ازدواج در نظر گرفته شده که زوج‌های جوان می‌توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.

تأمین زمین رایگان

وی اضافه کرد: در راستای ترویج ازدواج آسان و با پیگیری انجام شده، بانک‌های شهرستان این آمادگی را دارند که تسهیلات لازم برای ازدواج و کمک به زوجین پرداخت کنند.

لطفی گفت: زمین رایگان برای مسکن جوانان و برای ایجاد اشتغال به جوانان تسهیلات اهدا می‌کنیم، تا هزینه‌های ازدواج را برای جوانان کاهش دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1021208

مهمترین اخبار ایران و جهان: