نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 11:54

دومین رویداد جمهوری اسلامی حرم است/برگزاری آیین بزرگداشت سردار سلیمانی در کرج

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری آیین گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها با همکاری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در کرج خبر داد.

مهدی علیمردانی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت ملی تاثیرگذار و محبوب بین عموم مردم یاد کرد و گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد با همکاری قرارگاه فرهنگی-جهادی حاج قاسم سلیمانی، آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت ایشان را روز سه شنبه ۱۳ دی ماه، ساعت ۱۴:۳۰ در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح کرج برگزار کند.

وی افزود: این مراسم با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرز و تیپ فاطمیون؛ با سخنرانی سردار موسوی، از فرماندهان جبهه مقاومت؛ سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و بخش‌های متنوعی مانند روایت گری امیرحسین حاج نصیری؛ سرود و نمایش آیینی برگزار می شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با بیان این که از تمامی مردم فهیم و وطن دوست استان البرز و شهر کرج دعوت می‌کنیم تا در این رویداد مهم شرکت کنند، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، بیش از پیش به ابعاد شخصیتی و زندگی سردار شهید سلیمانی عزیز پرداخته شود تا بیشتر بتوانیم شیوه زندگی، کار، فعالیت، میهن دوستی و خدمت صادقانه به کشور را سرلوحه عملکرد خود قرار دهیم.

گفتنی است؛ آذرماه سال جاری اولین رویداد جمهوری اسلامی حرم است درپی شهادت جمعی از مدافعان امنیت با حضور امام جمعه کرج و سردار کرمی، جانشین حاج قاسم در لشکر ۴۱ ثارالله در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 947252

مهمترین اخبار ایران و جهان: