نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 16:18

وزش باد پدیده غالب اردبیل از هفته آینده خواهد بود

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از روز شنبه پدیده غالب در سطح استان وزش باد جنوبی خواهد بود که افزایش دما را به همراه خواهد داشت.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از روز شنبه پدیده غالب در سطح استان وزش باد جنوبی خواهد بود که افزایش دما را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا جوی نسبتاً آرام همراه با هوای سرد و یخبندان در سطح استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: براساس تحلیل‌های هواشناسی همچنان تا حوالی ظهر شنبه هفته آینده با تداوم پایداری شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری و در مناطق شمالی و نوار شرقی ابری و مه آلود خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در استان، علاوه بر کاهش شدت سرما و یخبندان، در مناطقی از استان بارش برف نیز پیش‌بینی می‌شود.

محمدی افزود: اوج بارش از دوشنبه شب تا قبل از ظهر چهارشنبه خواهد بود و تمرکز آن بیشتر در مناطق مرکزی به ویژه نواحی منتهی به کوهستان سبلان و در جنوب استان شهرستان خلخال احتمال می‌رود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 999552

مهمترین اخبار ایران و جهان: