نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 12:29

ایجاد یاس و نامیدی راهبرد دشمن است/ لزوم شناخت سناریوی دشمن

ساری- معاون روابط عمومی و انتشارات و سخنگوی کل سپاه پاسداران ایجاد یاس و ناامیدی برای فرزندان این سرزمین را راهبرد دشمن بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف پیش ازظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بسیج و سپاه از خبرنگاران به عنوان سربازان گفتمان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: مردم مازندران در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و ولایتمداری و پای کار انقلاب بودن را به عنوان استان مطرح کشور، اثبات کردند.

وی با عنوان اینکه خود را باید برای ادامه راه نورانی شهدا مقید بدانیم، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و پایه گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم وکشور ما یک دستاورد منحصربفرد بوده است و حضرت امام راحل به برکت تلاش‌های مجاهدانه خود، هدیه بزرگ را به مردمان این سرزمین تقدیم کرد.

وی گفت: هیچ چیز در دنیا زیباتر از استقلال و هیچ چیز بدتر از تحقیر و زیرسلطه بودن نیست و ملت ایران توانست ۴۵ سال این استقلال و آزادی را پاس بدارد و پایه‌های نظام و کشور را قدرتمند کند.

سردار شریف یادآور شد: دشمن با هیاهوهای رسانه‌ای تلاش می‌کند افتخارات وداشته های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیرسئوال برد و با دو راهبرد از جمله ایجاد یاس و ناامیدی و بیان افتخارات، دستاوردها، استحکام پایه‌های نظام در گام اول و افق امیدآفرین پیش رو در عرصه رسانه‌ای روبرو هستیم.

وی گفت: هوشمندی رسانه‌ها این است که ضمن اینکه رسالت و کار خبرنگاری را انجام می‌دهند و مطالبات افکار عمومی را منتقل می‌کنند در دایره عملیات رسانه‌ای دشمن واقع نشوند و این نیازمند حرفه‌ای بودن، هوشمندبودن و کاربلد و صادقانه کارکردن است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران یادآور شد: ایجاد یاس و ناامیدی برای فرزندان سرزمین راهبرد دشمن به شمار می‌رود و باید لذت برد از آن زمانی که کار خبری ما، سبب عصبانیت دشمن می‌شود.

وی با اظهار اینکه دشمن از مؤلفه‌های مختلف از جمله محیط زیست برای اهداف خود استفاده می‌کند، گفت: در طول ۴۵ سال گذشته با هوشمندی فرزندان و مهندسان توانستیم سدهای بزرگی را برای مهار آب در کشور احداث کنیم و امروز مهندسان ما در حوزه سدسازی حرف برای گفتن دارند و چون رسانه‌های دشمن نمی‌توانند به آن حمله کنند، مسائلی نظیر خشکی دریاچه ارومیه و آتش سوزی جنگل‌ها را مطرح می‌کند.

سردار شریف ادامه داد: خبرنگار باهوش قبل از هرچیزی باید سناریوی دشمن و داشته‌های خود را بشناسد و در غیر این صورت نمی‌تواند در عرصه جنگ رسانه‌ای موفق باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441508

مهمترین اخبار ایران و جهان: