نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 22:27

مدیران فاصله خود را با مردم کاهش دهند

میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه عقب ماندگی در میامی زیاد است، گفت: مدیران ما باید فاصله خود را با مردم کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی شامگاه پنجشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به مطالبات مردم شهرستان میامی در زمینه استقرار ادارات بیان کرد: در شهرستان‌های شاهرود و میامی چیزی به عنوان مدیر بومی و غیر بومی نداریم و تمامی مدیران این دو شهرستان برای ما بومی محسوب می‌شوند.‌

وی با بیان اینکه باید تا حد ممکن از توانمندی نیروهای بومی استان استفاده شود، افزود: ما توانسته‌ایم مجموعه بسیار خوبی از تلاش‌ها و اقدامات در راستای توسعه شهرستان‌میامی را به انجام رسانیم‌.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عقب ماندگی ما در شهرستان میامی زیاد است و باید با تلاش، همدلی و هماهنگی این عقب ماندگی را جبران کنیم.

خانی همچنین با بیان اینکه مدیران باید تا آنجا که ممکن است، فاصله خود را با مردم کم کنند، افزود: در بحث خدمت رسانی به مردم هیچ گونه اختلاف نظری نداریم‌.

به گزارش مهر، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات طاهران پور سرپرست فرمانداری میامی، علیرضا آشوری به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 913308

مهمترین اخبار ایران و جهان: