نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 22:35

افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه یک خیانت است

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اقدام نظام حاکم در بحرین در افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه را یک خیانت دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه پایتخت بحرین واکنش نشان داد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه با اشاره به اقدامات سال‌های گذشته نظام حاکم در بحرین اعلام کرد: نظام آل خلیفه پس از سال‌ها اقدامات تروریستی در حق ملت آزاده و مظلوم بحرین، با سرعت در سراشیبی انحطاط سیاسی و اخلاقی خود فرومی‌رود.

حزب‌الله لبنان در ادامه بیانیه خود افزود: نظام حاکم در بحرین سفارت رژیم صهیونیستی را در حالی افتتاح کرد که این رژیم موقت در بدترین اوضاع خود به سر می‌برد.

در ادامه این بیانیه حزب‌الله لبنان تصریح کرد: این اقدام شوم، نشانگر ماهیت نظام حاکم در بحرین است که برخلاف آرمان‌های ملت بحرین، با شتاب به سوی عادی‌سازی روابط با دشمن حرکت کرد.

حزب‌الله لبنان افزود: این خیانت جدید خنجری در پهلوی ملت فلسطین بود که این روزها، با رویارویی با تروریسم صهیونیستی در بزرگترین مبارزات خود به سر می‌برد.

در ادامه این بیانیه حزب‌الله لبنان با اشاره به موضع ملت بحرین و جهان اسلام درباره اقدامات حکومت این کشور تصریح کرد: ملت سربلند بحرین و دیگر ملل امت اسلامی، هیچ گونه برقراری روابط با دشمن را نمی‌پذیرند.

حزب‌الله لبنان در ادامه با اشاره به موضع قاطع مردم منطقه تاکید کرد: هیچ مکان امنی برای صهیونیست‌ها در کشورهای ما وجود نخواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487208

مهمترین اخبار ایران و جهان: