نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:03

همه کشورها جدی برای المپیک می جنگند/ شانس صد درصد نداریم

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه همه کشورها به صورت جدی برای کسب سهمیه المپیک می جنگند، گفت که شانس صد در صد نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور تا ۴ مهر در شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران بامداد جمعه ۲۴ شهریور تهران را به مقصد هانگژو ترک می‌کند تا در یازدهمین حضور خود در این بازی‌ها، برای سومین قهرمانی متوالی به میدان بروند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی نایب‌رئیس در تمرین صبح امروز ملی‌پوشان حاضر شدند.

داورزنی در ابتدای تمرین خطاب به ملی‌پوشان گفت: به شما خسته نباشید می‌گویم. سال سختی داشتید و فشار زیادی را پشت سر گذاشتید. ۷ یا ۸ تیم دارند می‌جنگند که کسب سهمیه المپیک کنند. ما جزو ۴ تیمی هستیم که جدی برای المپیک می‌جنگیم. کوبایی‌ها می‌جنگند که به ما برسند. می‌دانم همه شما انگیزه المپیکی شدن را دارید.

وی گفت: بازی‌های آسیایی در رنکینگ ما تأثیر ندارد اما به لحاظ پرستیژ و اعتبار والیبال و ورزش ایران مهم است. ان‌شاالله در برزیل هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: کسب سهمیه المپیک غیرممکن نیست البته شانس صدردصد نداریم. فشار روی شما نیست که در این مرحله سهمیه بگیرید اما حفظ رده بندی مهم است تا شرایط خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ۱۲ بازی لیگ ملت‌های سال بعد هم مهم است و شما برای المپیک پاریس بیش از همه انگیزه دارید. امیدوارم با سلامتی کامل این ۲ رویداد را پشت سر بگذارید، از عطایی هم متشکرم که با وجود فشار زیاد فضای مجازی، رسانه و افکار عمومی، کار می‌کند.

داورزنی خاطرنشان کرد: خود شما انتظارات را بالا برده‌اید و بار مسئولیت‌تان سنگین شد. خود من می‌گویم سید موسوی با انگشت شکسته و زدگی مفصل تمرین کرده چون انگیزه دارد. همه‌تان ثابت کردید جزو بهترین‌ها هستید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498008

مهمترین اخبار ایران و جهان: