نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 12:56

دومین مرکز درمان ناباروری دولتی در استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر- دومین مرکز درمان ناباروری دولتی در استان بوشهر با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر احمد یزدان‌پناه صبح چهارشنبه در آئین افتتاح دومین مرکز درمان ناباروری دولتی در شهرستان بوشهر، اظهار داشت: دومین مرکز درمان ناباروری سطح ۲ زوج‌های شهرستان بوشهر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به بهره‌برداری رسید تا بخشی از نیاز مردم به این خدمات تأمین شود.

وی با اشاره به فرامین رهبری در خصوص جوانی جمعیت، بیان کرد: یکی از بخش‌های بسیار مهم به عنوان حلقه تکمیلی درمان زوجین نابارور در شهرستان‌ها و در مناطقی که نیاز به حمایت دارند، استقرار مراکز درمانی سطح ۲ در حوزه ناباروری است که با راه‌اندازی این مرکز، بسیاری از اقدامات و نیازهای زوجین برطرف می‌شود.

یزدان‌پناه با بیان اینکه اولین مرکز درمان ناباروری سطح ۲ دولتی با نام رویان در شهرستان دشتستان افتتاح شد، افزود: مرکز درمان ناباروری دولتی رویش با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مامای شهید پریسا زارع، بیان کرد: زحمات دکتر الهام رحمانی متخصص زنان، زایمان و نازایی و دکتر زهراسادات جلالیان رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در راه‌اندازی این مرکز قابل تقدیر است.

وی گفت: دومین مرکز زایمان بدون درد نیز همزمان با افتتاح مرکز درمان ناباروری رویش در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر آغاز به کار کرد.

در حال حاضر در استان بوشهر ۲ مرکز درمان ناباروری دولتی و یک مرکز درمان ناباروری خصوصی به زوجین نابارور خدمات ارائه می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1185508

مهمترین اخبار ایران و جهان: