نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 21:55

دبیر: سقف آرزوهای ما خیلی بالا است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: شاید در سال 1401 نسبت به فدراسیون های دیگر بهتر بودیم اما به شخصه راضی نیستم، چون سقف آرزوهای ما خیلی بالا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که سال ۱۴۰۱ برای کشتی ایران چگونه گذشت، گفت: شاید نسبت به فدراسیون های دیگر بهتر بودیم اما به شخصه راضی نیستم. چون سقف آرزوهای ما خیلی بالا است. امیدوارم سال ۱۴۰۲ به لطف خدا و دعای امام زمان(عج) و دعای مردم بتوانیم بیشتر افتخار کسب کنیم. افتخارات ما خوب بود یعنی شاید در بین ۲۰۰ کشور دنیا اول و دوم فدراسیون جهانی بودیم، اما من راضی نیستم چون سقف آرزوهای ما بالا است.

وی افزود: آرزوهای ما برای مردم ایران است. کشتی ورزش اول ایران است و با فاصله ورزش اول ایران و ورزش ملی است. در تکواندو نگاه کنید که کره ای ها چطور روی آن تعصب دارند، انگلیسی ها روی فوتبال، ژاپنی ها روی جودو و آمریکایی ها روی بسکتبال تعصب دارند. کشتی بالاخره این حالت را دارد و ما باید تمام تلاش مان را کنیم، فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی، ما و هیات های استان ها همه باید تلاش کنیم آنچه که لیاقت ایران و مردم خوب ما است بتوانیم باشیم.

دبیر در واکنش به این سوال که گویا در اردوی تیم ملی بین دو نفر از ملی پوشان اتفاقی رخ داد و موضوع چه بود گفت: این موضوعات در ورزش است وقتی بدنها لاکتیکی می شود و ضربان قلب بالا می رود در آن حالت به همدیگر می خورند و خیلی موضوع خاصی نبوده است این که دستشان به هم خورده و همدیگر را هل داده بودند اما موضوع خاصی نبوده است. دستشان بهم خورده و همدیگر را هل داده بودند اما بالاخره وقتی یک جوان نفس خود را زمین می زند، خدا با آن عظمت وقتی کسی را می بخشد ما که دیگر کسی نیستیم. او هم جوان است و عذرخواهی کرد و تمام شد.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1130308

مهمترین اخبار ایران و جهان: