نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 20:41

ظرفیت‌های مردمی برای برنامه‌های مذهبی شهرستان کنگان استفاده شود

بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: از ظرفیت‌های مختلف در راستای تشویق مردم برای مشارکت در خدمت رسانی به اهل بیت علیهم السلام استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی عصر سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کنگان اظهار داشت: خدمت رسانی به اهل بیت در حقیقت مسیر سعادت و عاقبت بخیری است و انشاالله روز به روز عشق به اهل بیت علیهم السلام در ما تقویت و بیشتر شود و بتوانیم با تلاشی که در این مسیر می‌کنیم، در راستای خدمت به اهل بیت علیهم السلام قدمی برداریم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: این شهرستان در شهر سیراف تمام تعهداتی که در سال ۱۴۰۱ داشته به انجام رسیده است و در دیگر نقاط شهرستان نیز پیگیری و به مرحله خواهد رسید.

غریبی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم از ظرفیت‌های مختلف در راستای تشویق مردم برای مشارکت در خدمت رسانی به اهل بیت علیهم السلام استفاده کنیم.

محبت اهل بیت (ع) یک رزق است

امام جمعه کنگان در این نشست بیان کرد: سپاسگزاریم از تمام عوامل و دست اندر کاران که مسبب شده‌اند شهرستان کنگان در خدمات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مقام اول را به خود اختصاص دهد.

حجت الاسلام محمود محمودی ضمن اشاره به حدیث رسول اکرم (ص) اظهار کرد: محبت اهل بیت یک رزق است و نباید این منت را بر اهل بیت داشت که که خادم آنها هستیم و به آنها خدمت می‌کنیم بلکه این را برای خود یک رزق بدانیم.

امام جمعه کنگان ادامه داد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به اهل بیت علیهم السلام نصیب ما شده و فرصتی شد که به اهل بیت خدمت رسانی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183952

مهمترین اخبار ایران و جهان: