نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 14:40

غرق شدن دختر ۱۱ساله در رودخانه صحرارود رودان

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودان گفت: یک دختر 11 ساله در ساعت 7:40 در رودخانه صحرا رود فاریاب رودان جان باخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین مکران، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودان ظهر امروز اظهار کرد: درساعت ۷ و ۴۰دقیقه صبح خبری مبنی بر غرق شدگی در رودخانه صحرارود فاریاب رودان یک نفر به سامانه۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان به همراه اعضای غریق نجات آتش نشانی رودان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، در این حادثه دختر ۱۱ساله ای که از اهالی همان منطقه به همراه چند نفر از آشنایان خود جهت تفریح به رودخانه مراجعه می‌کنند که متاسفانه با نداشتن اطلاعات کافی از محل، دچار خفگی و غرق شدن می‌شود.

بعد از عملیات جستجو سرانجام با تلاش و همکاری اهالی محل، دختر غرق شده از آب به بیرون منتقل شد و عملیات CPR و احیا توسط عوامل اورژانس صورت گرفت که بی نتیجه بود.

وی شهروندان به ویژه جوانان خواست به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار با توجه به قرارگیری در آستانه فصل تابستان از شنا در رودخانه‌ها بدون آشنایی با فنون آن و نداشتن اطلاعات خودداری کنند.  

وی از دهیاران و بخشداران منطقه نیز خواست تا با نصب تابلوهای ممنوعه در مکان‌های خطر آفرین شهروندان را آگاه سازند که شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

دو نفر نیز دیروز در ساحل جزیره قشم بدلیل غرق شدگی جان باختند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305696

مهمترین اخبار ایران و جهان: