نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 19:30

برنامه‌های هفته بوشهر به‌صورت مردم محور اجرا می‌شود

بوشهر- شهردار بوشهر با بیان اینکه عمده برنامه‌ها با نگاه مردم محور تبیین و اجرا می‌شود گفت: دنبال این هستیم که مردم در اجرایی شدن این برنامه‌ها دخیل باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت نکوداشت پانزدهمین بزرگداشت روز و هفته بوشهر اظهار داشت: بندر بوشهر به دلیل دروازه ورودی کشور، به عنوان شهر اولین‌های کشور مطرح بوده که با یک برنامه ریزی وسیع به دنبال معرفی این بندر تاریخی به کشور هستیم.

شهردار بوشهر با اشاره به برنامه‌های متنوع مناسبت نکوداشت پانزدهمین بزرگداشت روز و هفته بوشهر یادآور شد: عطرافشانی گلزار شهدا، شست خبری با اصحاب رسانه برای تبیین برنامه‌های این هفته، جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) از روز ۱۳ لغایت ۱۶ اسفندماه در میدان المپیک، جشنواره تفریحی، فرهنگی و ورزشی از ۱۲ لغایت ۱۷ اسفندماه در میدان رئسعلی دلواری، زنگ مدرسه سعادت در روز ۱۳ اسفندماه در مدرسه سعادت و دیدار با خانواده‌های شهدا در روز ۱۴ اسفندماه از مهمترین برنامه‌های هفته نکوداشت روز و هفته بوشهر در نظر گرفته شده است.

معرفی شهروند افتخاری

وی ادامه داد: برگزاری محفل قرآنی در روز ۱۷ اسفندماه، همایش روز درختکاری در روز ۱۵ اسفندماه در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)، مسابقه عکاسی از فضای سبز منازل از ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه، همایش بوشهر پایتخت مقاومت در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه، اختتامیه روز بوشهر در روز ۱۸ اسفندماه در تالار لیان و بزرگداشت مدارس اخوت و پور سینا در روز ۱۶ اسفندماه از دیگر برنامه‌های نکوداشت روز و هفته بوشهر است.

حیدری یادآور شد: اسامی شهروند افتخاری، چهره ماندگار و شهید شاخص از طرف کمیسیون فرهنگی شورا اعلام شده و به زودی با نظر اعضا شورای شهر در نشست این شورا، اعلام رسمی می‌شود.

شهردار بوشهر در خصوص هزینه‌های برگزاری نکوداشت روز و هفته بوشهر بیان کرد: ابتدا پانزده میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری مراسم‌های هفته بوشهر در شورای اسلامی شهر بوشهر مدنظر قرار گرفت که در نهایت ۱۰ میلیارد ریال تصویب شد.

تقویت ارائه خدمات به مردم

شهردار بندر بوشهر عنوان کرد: با وجود همه سیاه نمایی جریان‌های معاند علیه دولت سیزدهم در خلال این جنگ اقتصادی، کارهای بسیار بزرگی در گستره ملی و استانی شکل گرفته است.

وی افزود: همه جریان‌های سیاسی فارغ از نگاه‌های خطی، با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب علاقمند به توسعه کشور و استان هستند و با یک نگاه ولایی به دنبال ارائه خدمات به مردم در هر جایگاهی هستند.

شهردار بوشهر تصریح کرد: مدیریت هشت سال دفاع مقدس و پیروزی در جنگ حق علیه باطل، نشأت گرفته از اتحاد و همدلی مردم بوده و در این برهه نیز برای پیروزی در جنگ اقتصادی کشور نیازمند این نگاه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066996

مهمترین اخبار ایران و جهان: