نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 13:43

آقای کاشانی سرپرست تیم امید نیست/ گمانه‌زنی‌ها اشتباه بود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد که گزینه جدیدی که برای سرپرستی تیم فوتبال امید مطرح شده واقعی نیست و اصلا صحبتی در مورد او انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ساکت امروز چهارشنبه در مورد انتخاب سرپرست برای تیم فوتبال امید گفت: خبرهای غیرموثق و اشتباهی در این مورد منتشر شده و یک نفر را به جز آقای کاشانی به عنوان سرپرست معرفی کرده اند که واقعیت ندارد و صحبتی در مورد ایشان نشده است.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اصولا تا زمانی که سرمربی تیم انتخاب نشود، سرپرست معرفی نخواهد شد. آقای کاشانی هم مسئولیت دیگری دارند که همچنان در تیم امید خواهند بود.

وی در مورد احتمال میزبانی ورزشگاه نقش جهان از دیدار ایران و روسیه گفت: ما آمادگی خودمان را برای برگزاری دیدارهای بین المللی در این ورزشگاه به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم اما هیچ صحبت جدی در این مورد صورت نگرفته است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هم گفت: سخنگوی فدراسیون همه موارد را مطرح کردند و هر وقت لازم باشد دوباره جلسه خواهیم گذاشت و راهکارها و رویکردها را بررسی می کنیم. فعلا گزینه های داخلی و خارجی مد نظر ما هستند که در حال مذاکره هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066152

مهمترین اخبار ایران و جهان: