نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 00:02

عمار حکیم: عراق پشتیبان فلسطین خواهد ماند

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با نماینده کمیته مرکزی جنبش فتح بر حمایت ثابت و اصولی بغداد از مسئله فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با جبریل الرجوب نماینده کمیته مرکزی جنبش فتح و فرستاده ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین، بر حمایت ثابت و اصولی بغداد از مسئله فلسطین تاکید کرد.

دفتر اطلاع رسانی سید عمار حکیم در بیانیه ای اعلام کرد: رهبر جریان حکمت ملی فرستاده ریاست تشکیلات خودگردان را در دفتر خود به حضور پذیرفت.

رهبر جریان حکمت ملی با تاکید بر اینکه عراق در معادله ای که فلسطین و منافع ملت فلسطین در آن نباشد، نمی تواند قرار گیرد، افزود: بغداد در همه موقعیت ها و شرایط مختلف حامی و پیشتیبان فلسطین خواهد ماند.

عمار حکیم همچنین خواستار اتحاد بیش از پیش فلسطینیان و کنار گذاشتن اختلافات داخلی شد و تاکید کرد: فرصت بازتاب مظلومیت ملت فلسطین و درد و رنج آنها از اشغالگری رژیم صهیونیستی و سیاست های توسعه طلبانه اش فراهم است.

همچنین، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با جبریل الرجوب فرستاده ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین و هیئت همراه بر حمایت بغداد از مسئله فلسطین تاکید کرد.

بر همین اساس، السودانی بر مواضع ثابت و اصولی عراق در حمایت از مسئله فلسطین تاکید کرد و گفت: ملت عراق پیشتیبان همیشگی برادران فلسطینی در طول تاریخ بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 966520

مهمترین اخبار ایران و جهان: