نیوز سیتی!
20 فروردین 1403 - 09:04

پرداخت ۱۱۹۲ میلیارد وام کشاورزی در سیستان و بلوچستان

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ۱۱۹۲ میلیارد ریال وام پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامرضا حاجی نژاد اظهار داشت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان طی سال 1402 مبلغ یک هزار و  192 میلیارد ریال وام به کشاورزان و بهره‌برداران عضو صندوق در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: 285 فقره تسهیلات پرداخت شده با مهلت باز پرداخت سه تا 12 ماهه است که برای تأمین سرمایه در گردش و وام‌های ضروری و اثربخش پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از مجموع پرداختی‌ها، 965 میلیارد ریال به صورت قرض‌الحسنه ، 127 میلیارد ریال وام اضطراری و ضروری و 100 میلیارد ریال معرفی به بانک است.

حاجی نژاد گفت: این میزان تسهیلات برای نهاده‌های کشاورزی چون بذر، خوراک دام و طیور و آبزیان، افزایش مکانیزاسیون در بخش کشاورزی، تهیه و خرید میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان، گوشت مرغ، گوشت قرمز تنظیم بازار و سایر موارد بوده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان عنتوان کرد: این صندوق  در حال حاضر با سرمایه یک هزار میلیارد ریال شامل 49 درصد سهم دولت و 51 درصد سهم بخش غیردولتی دارای 169 تشکل عضو است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1696364

مهمترین اخبار ایران و جهان: