نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 15:45

نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و عطوفت در جامعه باشد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نیروهای نظامی و انتظامی باید با اقتدار کامل وارد صحنه شوند تا دشمن را ناامید کنند همانگونه که در عرصه دفاع مقدس دشمن را ناامید کردیم.

به گزارش خبرگزای فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به همراه سردار حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از پرسنل فراجا، بر هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های متصدی امور اجتمایی و فرهنگی با نیروی انتظامی تاکید داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فراجا خاطرنشان کرد این شهادت‌ها نشان دهنده میزان فداکاری و از خود گذشتگی این عزیزان است. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در عرصه فرهنگی و آسیب های اجتمایی نیاز به هماهنگی و هم افزایی بیشتری  بین دستگاه های دست اندرکار امور فرهنگی و اجتمایی با نیروی انتظامی داریم و اگر این چنین باشد کار مجموعه نیروی انتظامی بسیار روان تر و بهتر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه به واسطه مرزی بودن از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان نظام در آن سوی مرزها تمام تلاش خود را در جهت برهم زدن امنیت کشور خواهند کرد و در چنین شرایطی نیروهای نظامی و انتظامی باید با اقتدار کامل وارد صحنه شوند تا دشمن را نا امید کنند همانگونه که در عرصه دفاع مقدس دشمن را نا امید کردیم.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: در زمینه اجتمایی نیز نیروی انتظامی کار دشواری دارد زیرا باید با اقتدا به مولای متقیان امام علی (ع) ، عطوفت و اقتدار را  توأمان در کنار یکدیگر داشته باشد و بحمدالله این وجه در مجموعه فراجا کاملا مشهود است. 

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشورنیز در ادامه ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام غفوری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تکیه گاه همه دستگاه های کشور است و امنیت و آرامش مردم خط قرمز فراجا است.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به امنیت مرزهای کشور بیان کرد: نیروی انتظامی بحمدالله در این خصوص کاملا مسلط است و سربازان فراجا با اقتدار کامل از امنیت مرزها دفاع می کنند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546520

مهمترین اخبار ایران و جهان: