نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 16:39

رئیس‌جمهور ونزوئلا: نسل‌کشی در غزه متوقف شود

رئیس‌جمهور ونزوئلا در حالی از جامعه بین‌الملل خواست تا به نسل‌کشی مردم شریف فلسطین پایان دهد که تازه ترین آمار جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، نشان می دهد که تاکنون ۵۷۹۱ نفر در غزه شهید و ۱۶۲۹۷ نفر نیز مجروح شده اند و آنروا نسبت به تعطیلی بیمارستانهای غزه به دلیل نرسیدن سوخت و کمک هشدار داده است.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - تارنمای ریاست جمهوری ونزوئلا نوشت: «نیکلاس مادورو» در واکنش به تحولات فلسطین تاکید کرد که نسل‌کشی علیه مردم فلسطین باید متوقف شده و یک کنفرانس جهانی برای مذاکره بر سر بازگرداندن حق صلح، حق سرزمین، حق استقلال و کشوری برای مردم فلسطین برگزار شود.

مادورو در جریان برنامه تلویزیونی خود با عنوان «با مادورو+» (+ Con Maduro)، تصاویری از حملات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غیر نظامی غزه به اشتراک گذاشت و تصریح کرد: جهان باید صدای خود را علیه نسل‌کشی بلند کند، زیرا این یک جنگ نیست، بلکه نسل‌کشی علیه مردم شریف فلسطین است.

وی افزود: ما از همه مسیحیان جهان می‌خواهیم، من از برادران مسیحی خود، کلیسای کاتولیک، کلیسای ارتدکس ونزوئلا و کل جهان می‌خواهم که صدای خود را بلند کنند تا نسل‌کشی علیه مردم فلسطین متوقف شود.

پایان پیام/ت

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549064

مهمترین اخبار ایران و جهان: