نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 21:00

مادر شهید بهروز رضابدلی آسمانی شد

مادر شهید بهروز رضابدلی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول پس از عمری فراق، آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مادر شهید بهروز رضابدلی  از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول پس از عمری فراق، در سن 82 سالگی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد حاجیه خانم ماه پیروز روغن چراغی مادر شهید بهروز رضابدلی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که از اردیبهشت سال 1361 داغ فرزندش را دیده بود پس از 41 سال در بهشت میهمان او شد.

پیکر پاک مادر شهید بهروز رضابدلی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا امروز یکشنبه سوم دی‌ماه سال 1402 در دزفول تشییع شد و در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت علی این شهر آرام گرفت.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضایعه ارتحال زنده‌یاد حاجیه خانم ماه پیروز روغن چراغی مادر شهید بهروز رضابدلی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات را مسئلت کرد.

دانش‌آموز شهید بهروز رضابدلی در سال 1346 در دزفول دیده به‌جهان گشود و در نوجوانی برای نبرد با دشمان اسلام راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.

پس از حضور در جبهه شهید بهروز رضابدلی در تاریخ هفدهم اردیبهشت‌ماه سال 1361 در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان به‌ثبت رساند.

پس از شهادت پیکر پاک نوجوان شهید بهروز رضابدلی به زادگاهش انتقال یافت و با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسؤولان محلی تشییع و تا دروازه‌های بهشت بدرقه شد.

شهید بهروز رضابدلی در سن 15 سالگی در آزادسازی خرمشهر شهد شیرین شهادت را نوشید و تربت پاکش در گلزار شهدای بهشت علی دزفول زیارتگاه عاشقان است.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614820

مهمترین اخبار ایران و جهان: