نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 13:29

عضو شورا: وقتی یک نم باران در تهران می‌آید ترافیک می‌شود

عضو شورای شهر تهران بر لزوم فرهنگ‌سازی برای شهروندان در روزهای برفی پایتخت تاکید کرد و گفت: در مورد برف تهران باید بگویم که به طور طبیعی وقتی یک نم باران در تهران می‌آید ترافیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران  پس از استماع گزارش معاون خدمات شهری در صحن علنی شورای شهر تهران به  روزهای برفی تهران اشاره کرد و گفت:  به دنبال بارش برف در پایتخت ترافیک ایجاد شد و ما باید فرهنگ عذرخواهی را در شهرداری تهران نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: مردم در بارش های اخیر واقعا گرفتار شدند، چرا یک مسیر ۱۰ دقیقه ای باید ۴ ساعت طول بکشد؟عذرخواهی در جایی که ما نتوانستیم به وظایف خود به درستی عمل کنیم، بهترین واکنش در برابر مسئله است.

همچنین آقامیری عضو شورای شهر تهران در ادامه بر لزوم فرهنگ‌سازی برای شهروندان در روزهای برفی پایتخت تاکید کرد و گفت: در مورد برف تهران باید بگویم که به طور طبیعی وقتی یک نم باران در تهران می‌آید ترافیک می‌شود و این در حالی است که در برف اخیر در ۶۰ درصد تهران برف باریده بود و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد، اما اشاره به این‌ نکته لازم است که باید فرهنگ سازی برای مردم انجام شود و باید مردم بدانند که به خصوص در مناطق شمالی شهر که اختلاف سطح وجود دارد و احتمال یخ‌زدگی بالاست باید از همان لحظه خروج از پارکینگ از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی  همچنین به راهپیمایی پرشکوه مردم تهران در روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور باعث سرافرازی جامعه اسلامی است چرا که با وجود اتفاقات ماه‌های اخیر شاهد افزایش ۴۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی بودیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033964

مهمترین اخبار ایران و جهان: