نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 11:01

سد باهوش اهرم ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: سد باهوش، مطالبه قدیمی و همیشگی مردم اهرم بوده است که در حال حاضر ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره منابع آب شهرستان تنگستان ضمن تقدیر از دست اندرکاران ساخت این فضای اداری گفت: با پیگیری و مدیریت جهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، در طول دو سال دولت مردمی بسیاری از مطالبات دیرینه مردم تنگستان در حوزه آب رفع شده است.

وی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های حائز اهمیت در این شهرستان تکمیل سد خاییز و انتقال آب آن از طریق لوله‌گذاری به نخلستان‌های اهرم است که امیدواریم این پروژه در سفر دوم ریاست جمهور به استان، اعتبارات آن محقق شود.

فرماندار تنگستان افزود: سد باهوش، مطالبه قدیمی و همیشگی مردم اهرم بوده است که در حال حاضر ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: صدور پروانه بهره برداری چاه‌های فرم شماره یک نیز، دیگر اقدام ارزشمند شرکت آب منطقه‌ای بوشهر است که باعث رفع بسیاری از مشکلات کشاورزان در زمینه بهره برداری از آب‌های زیرزمینی و تأمین سوخت خواهد شد.

فرماندار تنگستان بیان داشت: با پیگیری‌های استاندار بوشهر و نماینده تنگستان در مجلس شورای اسلامی، در فرایند تأمین اعتبار پروژه‌های آب، مردم شهرستان تنگستان بیش از پیش از نعمت آب پایدار بهرمند خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029120

مهمترین اخبار ایران و جهان: