نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 11:02

انتقاد نماینده مجلس از عملکرد ضعیف دستگاه‌های نظارتی در کنترل بازار شب عید

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد ضعیف دستگاه‌های نظارتی در کنترل بازار به خصوص بازار شب عید پذیرفتنی نیست و باید دقت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز گذشته در نشست علنی مجلس در تذکری خطاب به دولت، گفت: عملکرد ضعیف دستگاه‌های نظارتی در کنترل بازار به خصوص بازار شب عید پذیرفتنی نیست و باید دقت بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین حرکت سریع دولت در جهت تحقق وعده‌های مسکن و خانه‌دار شدن مردم فاقد مسکن ضروری است.

وی با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه، افزود: تاکنون هیچ تسهیلاتی ذیل این تبصره اختصاص نیافته به خصوص در حوزه تسهیلات بانک کشاورزی اقدامی انجام نشده است.

جعفری خطاب به وزیر نفت در خصوص عدم توجه معاونت‌های این مجموعه نسبت به پروژه‌ها به خصوص پروژه پتروشیمی بروجن تذکر داد.

وی همچنین از وزیر میراث فرهنگی خواست تا نسبت به تهیه طرح جامع گردشگری استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن اقدام کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه، یادآور شد: الگوی طرح کشت توسط رئیس جمهور رونمایی شده اما الزامات بودجه‌ای این طرح انجام نشده است، همچنین در حوزه دام‌های مولد اقداماتی باید صورت گیرد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نسبت به نحوه محاسبه رتبه‌بندی معلمان که اعتراض جمع کثیری از فرهنگیان باسابقه کشور را به دنبال داشته تذکر داد و خواستار بازنگری در این خصوص شد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1094264

مهمترین اخبار ایران و جهان: