نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 15:34

توزیع بسته سبد غذایی در محلات کم برخوردار زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، هلال احمر زنجان 300 بسته سبد غذایی برای خانواده‌های نیازمند در محلات کم برخودار این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر طرح پویش «هلال رحمت» را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی‌بضاعت، ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان زنجان اجرا می‌کند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: هلال احمر شهرستان زنجان300 بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش 3 میلیارد ریال در بین خانوارهای نیازمند در محلات کم برخوردار توزیع کرد. 

وی با بیان اینکه سبدهای غذایی با همکاری و تلاش‌های معاونت داوطلبان و امداد و نجات هلال احمر استان و هلال احمر شعبه زنجان تهیه شده بود، تصریح کرد: مرکز خیریه حضرت ابوالفضل(ع) زنجان و خیریه علیرضا عباسیون هلال احمر استان نیز در تامین بخشی از اقلام این سبدهای غذایی همکاری کرده‌اند. 

موسوی ادامه داد: هربسته غذایی تهیه شده، شامل یک کیسه برنج 10 کیلویی، یک عدد مرغ، دو عدد رب گوجه، یک بسته خرما و سه عدد روغن خوراکی پخت و پز بود. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی پویش هلال رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اجرا می‌کند. 

وی با تاکید بر اینکه روند تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای خانواده‌های کم برخوردار استان زنجان در ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: در دهه فجر امسال نیز بسته‌های غذایی در شهرستان‌های ماهنشان و طارم با همکاری خانه‌های هلال برای خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056464

مهمترین اخبار ایران و جهان: