نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 09:40

ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز ثبت نام مدارس به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: والدین محل سکونت خود را احراز کنند.

ابوالقاسم اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس به صورت اینترنتی، اظهار داشت: کلیه والدین با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir لیست دانش آموزان خود را کنترل و نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه در صورت عدم مشاهده نام فرزند خود، والدین باید این موضوع را به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز اطلاع دهند، افزود: در خصوص دانش آموزان بدو ورود، پس از قطعی شدن فرآیند پیش ثبت نام، لیست دانش آموزان قابل رؤیت است.

وی بیان داشت: برای ثبت نام میان پایه، کلیه پایه‌ها به جز اول، هفتم و دهم، در صورت عدم درخواست جابجایی به مدرسه جدید، نیاز به کار دیگری نیست و ثبت نام فرزند به صورت خودکار انجام می‌شود. چنانچه والدین درخواست انتقال فرزند به مدرسه جدیدی را دارند، زمان ثبت نقل و انتقال مدارس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

اکبری گفت: پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم از طریق قسمت پیش ثبت نام در پنجره واحد در حال انجام است و ثبت‌نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1304764

مهمترین اخبار ایران و جهان: