نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 08:08

رفع تداخلات اراضی در استان بوشهر/ ۱۳ هزار هکتار تعیین تکلیف شد

بوشهر- سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از رفع تداخلات اراضی در استان خبر داد و گفت: ۱۳ هزار هکتار از اراضی استان بوشهر تعیین تکلیف شد.

احمد مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور رفع تداخل ۶ پلاک دارای تداخل استان بوشهر نشست کمیسیون رفع تداخلات استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل منابع طبیعی استان و سایر اعضا برگزار شد.

وی اضافه کرد: ۶ پلاک کلل، چاه حسین جمال، چم کور، آب سبز، دهداری و چغاپور از توابع شهرستان دشتی با مجموع مساحت ۱۳ هزار ۵۱۱ هکتار در این جلسه مطرح و پس از بحث و تبادل نظر تعیین تکلیف شد.

مشایخی افزود: از مجموع ۱۳ هزار و ۵۱۱ هکتار مساحت مطرح شده ۶ هزار و ۲۱۷ هکتار اراضی غیر ملی و هفت هزار و ۲۹۳ هکتار اراضی تثبیت و برای اصلاح نقشه و سوابق به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اهمیت صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی بیان کرد: با توجه به قراردادهای منعقده اداره ثبت اسناد و املاک استان جهت تطبیق و مستندسازی پرونده‌های مالکین اراضی کشاورزی برای صدور سند تک برگ همه مدارک و مستندات اراضی رفع تداخل و کاداستر شده به اداره ثبت جهت تسریع در صدور اسناد تک برگ ارسال شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1291764

مهمترین اخبار ایران و جهان: